قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

قفل گذاری روی USB با نرم افزار USB Secure 1.6.6


قفل گذاری روی USB با نرم افزار USB Secure 1.5.0
 

این روزها اکثر افراد برای انتقال و نگهداری اطلاعات خود از حافظه های فلش استفاده می کنند. حمل و نقل آسان و سرعت بالا در انتقال اطلاعات و کوچک بودن این حافظه ها سبب جلب توجه اکثر افراد به این وسیله مفید شده است، اما در کنار این ویژگی های مفید، مشکلاتی نیز وجود دارد که ممکن است برای صاحبان آن پیش بیاید. یکی از عمده ترین این مشکلات دسترسی همه اشخاص به این وسیله است. در واقع یکی از دغدغه های اصلی افراد این مشکل است. مثلا در صورتی که شما حافظه فلش خود را گم کنید، شخص دیگری می تواند به اطلاعات شخصی و مهم شما دسترسی پیدا کند. اما شرکت های نرم افزاری در این مورد هم این مشکل را حل کرده اند. نرم افزار کم حجم و مفید

USB Secure

ابزاری برای رمزنگاری روی تمامی حافظه های قابل حمل می باشد. این نرم افزار قادر است بر روی USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives رمز بگذارد تا شخصی غیر از شما امکان دسترسی به اطلاعات آن را نداشته باشد. در واقع زمانی که شما حافظه قابل حملتان را به درگاه USB متصل می کنید، نرم افزار از شما رمز می خواهد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانش فنی نخواهد بود و هر کاربری قادر خواهد بود به آسانی از آن استفاده کرده و اطلاعات مهم و شخصی خود را به وسیله آن بیمه نماید. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Folder Lock v7.0.5 Final

    دانلود نرم افزار Folder Lock v7.0.5 Final
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Folder Lock برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای قدیمی و معروف محافظت از اطلاعات در کامپیوتر می باشد که شما میتوانید از آن برای حفاظت از اطلاعات خصوصی و مهم خود در ویندوز استفاده کنید. هچنین از این نرم افزار میتوان برای قفل و مخفی کردن فایل، فولدر، درایو، عکس، اسناد و ... استفاده کرد به طوریکه به هیچ عنوان قابل دسترس نباشند. علاوه بر این سرعت این برنامه در هنگام انجام فرآیند قفل گذاری اطلاعات بسیار بالاست و در عرض چند ثانیه قادر است تا حجم عظمیی از اطلاعات را قفل کند. یکی از امکانات بسیار خوب این برنامه امکان تبدیل فایل های محافظت شده به فایل های پرتابل است که شما با استفاده از این امکان می توانید فایل های رمزگذاری شده را به یو اس بی فلش ها، نوت بوک ها، هارد دیسک های اکسترنال و سایر حافظه های قابل حمل انتقال دهید. رمز گذاری با استفاده از الگوریتم پیچیده 256 بیتی و نیز امکان تهیه نسخه پشتیبان آنلاین از اطلاعات محافظت شده با امکان بازیابی آنها در صورت از بین رفتن اطلاعات اصلی، از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Luxand Blink Pro v2.3

    دانلود نرم افزار Luxand Blink Pro v2.3
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Luxand Blink برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزار های معروف و بسیار خوب در زمینه Face Recognition Login است که شما با استفاده از آن می توانید یک قفل امنیتی بسیار پیشرفته را بر روی سیستم خود قرار دهید که کلید این قفل چهره شما می باشد. در حقیقت با کمک این برنامه دیگر نیازی نیست که در هنگام ورود به سیستم خود کلمه عبور را وارد کنید و یا از اسکنر انگشت استفاده کنید، بلکه فقط کافیست تا چند ثانیه به وب کم نگاه کنید سپس مشاهده خواهید نمود که قفل سیستم باز خواهد شد. شما می توانید به این نرم افزار اطمینان کامل داشته باشید زیرا در آن از تکنولوژی پیشرفته biometric استفاده شده و نیز مجهز به الگوریتم های بسیار  پیچیده می باشد. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تشخیص چهره افراد به شکل های مختلف می باشد به عنوان مثال ممکن است شما در طول هفته موی خود را کوتاه یا رنگ کنید و یا در هنگام ورود از عینک و یا لنز استفاده کنید، این نرم افزار باز هم قادر خواهد بود تا چهره شما را شناسایی و قفل سیستم را باز کند. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان ذخیره سازی چهره تمام افرادی که سعی کرده اند قبل از شما توسط چهره خود قفل سیستم را باز کنند اشاره نمود.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
  • نرم افزار قفل و پنهان کردن انواع فایل ، پوشه و درایو Hide Folders 2009 3.9 Build 3.9.3.685

    Hide_Folders_v3.3.18.605_[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ همه ی شما در کامپیوتر خود عکس و فیلم خانوادگی دارید و برای اینکه آنها را از دسترس افراد بیگانه مخفی کنید از روشهای مختلفی برای اینکار استفاده کرده اید. امروزه با پیشرفت بسیار سریع نرم افزار های جاسوسی و برنامه های هک افراد سعی می کنند که از بهترین روش برای محافظت از سیستم خود استفاده کنند. یکی از این روشها استفاده از نرم افزار های قفل گذار است. تا به حال نرم افزار های مختلفی در زمینه قفل گذاری بر روی کامپیوتر ساخته شده که تا حدودی قابل اطمینان می باشند. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید از فایل های شخصی خود در کامپیوتر محافظت کنید.
    شما با استفاده از نرم افزار Hide Folders به راحتی می توانید هر فایل ، پوشه و درایوی را که بخواهید قفل کنید ، پنهان کنید و یا هر دو کار را بر روی آنها انجام دهید. در واقع وقتی شما فایلی مانند عکس را وارد این نرم افزار می کنید اگر آن را قفل کرده باشید فایل عکس در محلی که بوده باقی می ماند و حتی با کلیک بر روی آن اجرا می شود اما چیزی را نمایش نمی دهد و تنها یک صفحه ی سفید باز خواهد شد. و اگر هم بخواهید آن را پاک کنید نرم افزار به شما اجازه ی چنین کاری را نخواهد داد زیرا ابتدا می بایست آن را از حالت قفل خارج کنید و سپس اقدام به مشاهده و یا پاک کردن آن نمایید. همچنین اگر پوشه و یا درایوی را قفل کنید مانند فایل عکس در محل خود باقی می مانند ولی وقتی بر روی آنها کلیک می شود با ظاهر شدن پنجره ای به طرف مقابل اخطار می دهند. علاوه بر قفل کردن فایل ، پوشه و درایو کامپیوتر شما می توانید آنها را نیز از دید سایرین مخفی کنید که در اینصورت تنها راه ظاهر کردن آنها وارد شدن به داخل نرم افزار و خارج کردن آنها از وضعیت Hide می باشد که البته قبل از ورود به نرم افزار باید پسورد آن را وارد کنید. همچنین شما می توانید هر دو کار را بر روی فایل ، پوشه و درایو کامپیوتر انجام دهید یعنی هم آنها را قفل کنید و هم آنها را از دید سایرین پنهان سازید. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزار هایی که در این زمینه ساخته شده اند برای قفل و مخفی کردن، کاری به حجم فایل ندارد و عملیات قفل گذاری را ظرف 1 ثانیه انجام می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان قرار دادن پسورد پس از خارج شدن سیستم از حالت های Screen Savers, Stands By و بالا آمدن ویندوز در حالت Hibernates و همچنین امکان پنهان کردن آیکون نرم افزار در کنار ساعت ویندوز در نوار Task Bar اشاره کرد.

    توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
  • نرم افزار مخفی و قفل کردن درایوهای کامپیوتر 1st Disk Drive Protector 3.7

     

    توسط نرم افزار کاربردی st Disk Drive Protector 3.0 خواهید توانست کلیه درایوهای موجود در رایانه شخصی خود را از دید عموم مخفی یا قفل نمائید . ازجمله این درایوها می توان به هارد دیسک ها , فلاپی درایوها  و سی دی / دی وی دی درایوها اشاره کرد که آسان و ساده فقط با انتخاب کردن گزینه های مورد نظر همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در نهایت با Ok کردن قادر به انجام تغییرات هستید.

    نرم افزار مخفي كردن و قفل گذاري روي درايو هاي كامپيوتر

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود